E-mail
W celu usprawnienia funkcjonowania naszego serwisu wprowadzamy następujące zasady przesyłania materiałów do publikacji drogą elektroniczną. Każda osoba publikująca powinna zastosować się do poniższych wytycznych:
- Każdy list e-mail zawierający załączony rozwiązany zestaw pytań należy wysłać jako wiadomość o wysokim priorytecie.
- Listy e-mail kierujemy na adres: info@nauczyciele.mom.pl.
- W każdym liście e-mail należy zaznaczyć opcję żądaj potwierdzenia przeczytania.
- Załącznik winien posiadać odpowiednią nazwę, charakterystyczną dla danej publikacji, np.: tytuł + imię i nazwisko autora.
- Tak przygotowana wiadomość e-mail może zostać wysłana.
Po odebraniu tak sporządzonego listu e-mail do osoby publikującej zostanie odesłane
potwierdzenie przeczytania nadesłanych materiałów do publikacji. Jeżeli potwierdzenie nie dotrze do
4 dni od daty jego wysłania należy:
a) powtórnie przesłać list e-mail z materiałami do publikacji na wskazany powyżej adres;
b) skontaktować się z
Administratorem używając formularza w dziale
kontakt.